Angry birds – Wood breaker

Jeg har dilla på spillet Angry birds. Mange av dere har nok forståelse for det. 🙂 Etter å ha sett andre hekle fuglene, MÅTTE jeg jo bare prøve selv. Begge gutta i huset har fugledilla, så da blir det en hver på oss i vinter. Så langt er jeg ferdig med to, og her er den første.

Materialer;
Gjestal Babyull, 2 nøster rød, 2 rester hvit, 2 rester svart, 2 rester gult, evt 2 knapper til øyne
Nål 5 og 4

About ulltraaden


5 responses to “Angry birds – Wood breaker

  • AlottesVerden

    For en utrolig kul lue…den kan jeg tenke meg blir en slager hos barna:)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke:)
    Ann-Charlotte

  • anita

    Kjæmpe kul lue, e på jakt etter oppskrift men har ikke funnet det enda.

  • ulltraaden

    Takker 🙂 Det finnes en flom av oppskrifter på nettet, men de fleste er på engelsk og koster penger, så det er nok ikke så interessant for de fleste her i landet (selv om oppskriftene er veldig enkle har jeg sett). Jeg har ikke helt kommet dit at jeg har laget oppskrift, men hele lua er heklet i fastmasker og halvstaver, veldig enkelt! øyne og nebb er montert på til slutt.

  • Katja

    Hei:) Har du lyst å dele denne med meg? GAnske fersk når det gjelder hekling jeg da.. så må ha det inn med teskje.. 🙂 Flotte luer uansett:D

Legg igjen en kommentar

