Vinterhvitt

Nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg har tatt flotte bilder i det siste, men jeg må bare legge ut dette settet, som jeg egentlig var ferdig med i romjula.

Jeg syns det er så pent med hvitt og grått sammen. Halsen var så lettvint å lage, så det har blitt mange slike siden.

Nå har Nille salg på garn, så jeg har vært og hamstret tôvegarn, og da blir det masse grytekluter som skal filtes på og legges bort. Og kanskje noen sitteunderlag? 🙂 Jeg  egentlig ikke om så mange andre ting som både er lettvint å hekle og kan toves. (kom gjerne med forslag…)

About ulltraaden


2 responses to “Vinterhvitt

  • Ann Kristin

    Kjempefint sett. Jeg har veldig lyst til å være meg å hekle også. Det gjør ofte en del plagg det lille ekstra.

    Tips til hva du kan hekle er kjøkkenkluter i bomull. Jeg strikker de (som du vet fra give awayen min) og de er helt fantastisk. Blir sikkert like bra med hekling som strikking

  • Latoya

    Du har fått en I Love Your Blog Award! ;o)
    Se i bloggen min for info.

Legg igjen en kommentar

