Scrapperiket #3 – Vintage

Jeg har prøvd meg på noe nytt. Nytt og nytt, men jeg har aldri scrappet på et lerret før.

 Har en ren sølvbakgrunn, lagt på blonder, bånd og pompombånd, litt forskjellige papirrester, og motiv fra et gammelt 3ndy-ark.

 Ja og så er det en slik konfekt-dings som jeg har malt, en pyntet chipboardbrikke og chipboardbokstaver. Dette må jeg prøve flere ganger. 

Og ja, jeg blir med på Scrapperiket sin tredje utfordring  – Vintage!

About ulltraaden


4 responses to “Scrapperiket #3 – Vintage

  • Linda

    Et kjempelekkert Lerret! Det var så rolig og fint, samtidig som de røde detaljene ga litt ekstra liv. Jeg likte spesielt godt hvordan du hadde bearbeidet bokstavene i tittelen.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

  • Salige Lavendel

    WOW – dette var utrolig flott!! Og god ide å sette bildet opp på et lite bordstativ. Dette er det nok flere som kommer til å bli inspirert av. Gøy å se! Og gøy at du falt for «synstesten» også =) Jeg skal lage et prøvetrykk i morgen, og er kjempespent på hvordan det blir…

  • Wenche

    Så herlig kort. Nostalgisk og vintage på en sprek måte. Lekkert.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

  • Renate Olsen

    NYYYYYDELIG!!!!!! Tenk så vakkert å ha på veggen i juletiden!!! ❤ ❤ ❤

Legg igjen en kommentar

