Vi vil finne gull

Jeg har lenge hatt lyst til å scrappe dette bildet av Marcus, som han fikk vist i det siste KS-bladet, men klarte ikke helt å komme igang. Når scrappehuset la ut augustutfordringen «la deg inspirere av en sang» så var det egentlig perfekt, for knerten min er på på skattejakt nesten hver dag. Enten som detektiv, eller som på bildet- Kongen av de syv hav! Sangen jeg har tatt ugangspunkt i er «Vi vil finne gull«, av Terje Formoe. Jeg har brukt et par strofer, og sørget for å bruke gull  histen og pisten og egentlig over hele LO’en 🙂 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blogge denne for jeg syns den ble så ROTETE! Men Marcus kommer sikkert uansett til å digge den. 🙂

About ulltraaden


6 responses to “Vi vil finne gull

  • HegeHB

    Syns denne ble kjempeflott- en LO som er en liten sjørøver verdig. Mange flotte detaljer:) Ha en fin søndag!

  • Ann Cicilie

    Det er jo stilig at den er så rotete 😀 Synes spesielt skattekartet var kult, i det hele tatt en skikkelig tøff layout med en barsk liten sjørøver!

    Ha en superduper søndag, og takk for at du er med på utfordringen vår 🙂

  • linn kr/sykepleier

    Synes ikke denne var rotete, heller innholdsrik og spennende. Kult kart man kan følge frem til gullet. ;D
    Tøft med kompassnålen bak bildet også.
    Bra fargevalg på denne.

    Kjekt at du lot deg inspirere og endelig fikk unna dette flotte bildet. 😀

  • Screppa

    Synes den ble kul, jeg!! Hærlig med lag på lag, med mange detaljer!!!
    Tusen takk for at du la den ut, og ble med på utfordringen vår!!

  • elisabeth

    utrolig flott LO du har laget her, takk for at du bidrar med denne, for her fant jeg også inspirasjon til å klare å scrappe litt sabeltann bilder….

  • ulltraaden

    Takk for tilbakemeldingene, jenter 🙂 Arvingen ELSKET alt av «gull» og «juveler» på Lo’en, så da var vel igrunnen målet mitt nådd 😉
    Hvis noen ser bånd med dødningehoder på så skrik ut. Jeg har lett en god stund… Jeg har jo som sagt en sabeltann, og har myyye å scrappe…

Legg igjen en kommentar

