Ser du rødt?

-heter utfordringen TJSC-jentene har gitt oss denne gangen i so cute 12. Jeg fant ut i siste liten at jeg skulle være med på den, så bidraget mitt bærer nok litt preg av det 🙂 Men jeg har investert i Minnehjørnet sine nydelige klippeark med julemotiv designet av Gudrun, og de skal da jammen ikke rekke å støve ned! Har brukt restepapir og laget en liten julerose, for jeg fant ikke noen blomster jeg ville ha på… Håper dette er rødt nok for denne gang!

About ulltraaden


2 responses to “Ser du rødt?

Legg igjen en kommentar

