Sukkersött #89

Sukkersött har denne uken laget en utfordring med flere krav. Det skal være knapper, glitter og noe punchet på bidraget. Jeg er så inmmari inne på vintage-bølgen at jeg ikke klare å hoppe av den. Så her er mitt bidrag. Til og med knappene er tredve år gamle på denne. Og jeg var litt usikker på glitterlimet, så både papir og dame fikk litt glitter av meg 🙂 Og som alltid er det lace heart punchen min som har fått bidra her. Jeg tror aldri at jeg klarer å få lagt den vekk igjen…

About ulltraaden


4 responses to “Sukkersött #89

Legg igjen en kommentar

