Mot kaldere tider

JA, vi går mot kaldere tider nå, og jeg har begynt så smått på julegaver. Gled dere 🙂 Men det nærmer seg jo også messetid, og da må det lages litt av hvert. Blant annet deilige gode og varme lodder/sokketøfler til kalde vinterkvelder. Flere sitteunderlag har jeg allerede begynt på. Har også planer om noen skikkelig kule skjerf  og luer i løpet av høsten, i tillegg til flere av drømmeluene jeg har lagd så mange av tidligere! Her følger et par eksempler…

Flere tidligere heklerier finner du i picasa-albumet mitt

About ulltraaden


One response to “Mot kaldere tider

  • Clüver

    Det er godt å kunne sette seg ned å lage litt nå som kulden kommer. Jeg har prøvd meg på de første tovesokkene ever, og de ser veldig gode ut. Håper på å få gjort det i løpet av helgen, så skal jeg poste bilde 😀 Takk for kommentar på siden min 😀

Legg igjen en kommentar

