Trege dager

Nå er vi på plass igjen etter to ukers ferie, og jeg holder ennå på med klesvasken… Vi har vært i Nederland på et all-inclusive hotell, med innendørs subtropisk badeland og ja, innendørs stort tivoli. Nevnte jeg at det var gratis? Og at det var is og brusdispensere over alt? Og kaker??? *dåne* Ja, jeg har tatt fram sykkelbuksa. Nå er det snart ingen nåde her.
Sitter og ruger på en del halvferdige hekleprosjekter, men skal få gjort ferdig opptil flere av dem før september, for da er det ny along jeg skal kaste meg over inne på casakreativ 🙂 Dessverre har jeg ikke hatt tid til å bli med på sommerkonken på casa, men det blir morsomt å se hva de andre har funnet på der.

Anyway- i morgen er det mandag 16., og da skjer det ting igjen. Kort-O-Mania er oppe og går igjen, denne gangen med ny mod, vår kjære ULLPURKA! Hipp hurra for deg, Renate. Vi gleder oss til å bli med! (Ja, jeg har jo lovt å slenge inn et bidrag jeg også, så vi får nå se hva du kommer med av utfordring første uka da….)

I februar feira vi 1000 besøkende med giveaway her, og i mai feira vi 5000. Nå er vi straks på 7500 besøkende, så følg med – det kommer snart en ny overraskelse her inne!

About ulltraaden


2 responses to “Trege dager

  • Renate Fosshaug

    Hei snuppis

    Takk for gooood reklame. Det trenger vi om konkurransen skal bli stor og flott og ikke minst variert. Håper og tror at ikke bare de som er superflink blir med denne høsten for jeg bare elsker mangfold og vi er alle gode på hver vår måte!

    Takk skal du ha. Klem

  • ulltraaden

    Ikke sant 🙂 Det er kjempeviktig at alle føler de kan få være med! Man lærer ikke om man aldri prøver.

Legg igjen en kommentar

