Enda en tunika

Det er jo ikke så lenge siden jeg leverte en tunika, vanskelighetsgrad V (en diiiiger V, viste det seg) til naboen.

Vel, den ble innmari kul, så jeg VET at jeg sa jeg ikke skulle lage flere. Men så er det nå sånn at jeg kjøpte så fint garn for betalinga for tunikaen, så jeg endte jammen opp med å begynne på en til… Ooops!
Etter et par uker med banning og sverting (vel, banninga og svertinga var stort sett de siste to dagene når jeg IGJEN har montert feil og måtte sprette opp sømmene igjen) så har jeg nå blitt den stolte eier av en nyyydelig lys turkis tunika 🙂
så tadaaaaaaa – her er den!

Mønster fra boka Maskepi av Tine Solheim
Garn; Mandarin Petit
Farge; 6803
Nål; 3,5
-Den er heklet i bare «enkle» masker, men monteringa krever en del grublerier 🙂

About ulltraaden


7 responses to “Enda en tunika

Legg igjen en kommentar

