Ei utfordring

Det har ramla inn ei utfordring fra Komadyret og Bætti, og og den må vi jo bare ta 🙂

Utfordringen lyder som følger:
Fortell 6 positive ting om deg selv.
Legg ut et bilde av deg selv som du er fornøyd med.
Utfordre 6 nye bloggere.

La oss se…

…jeg er god til å lage mat. (sier mannen min)
…jeg er flink til å holde på hemmeligheter
…jeg er flink til å hekle (syns jeg selv :p )
…jeg er skikkelig flink til å legge meg altfor seint
…jeg er god på å tømme brusflasker…i meg…
…jeg er vanlogvis i strååålende humør (tror jeg)

Jeg er også av typen som helst tar bilder selv for å slippe å bli tatt bilde av.
Men etter litt grubling så vet jeg jo det finnes bilder å vise fram. Bortsett fra at de ligger på serveren som brant for noen uker siden. Så foreløpig har jeg bare funnet dette bildet

Utfordre seks nye bloggere? Jeg kan alltids sende utfordringen videre til fem hellige tytere 🙂  Hekseskrellet, Loppa, Viruset, LeneJ, Darth og så får vi se da 🙂

About ulltraaden


One response to “Ei utfordring

Legg igjen en kommentar

