Roser av bakepapir!

Vel, jeg satt og snuste rundt på noen blogger histen og pisten, og så disse flotte blomstene som Porren har lagd av matpapir.

Det var jo en idè, tenkte jeg, og suser inn på kjøkkenet. Matpapir? Nei, det var visst tomt. Da tar vi jo bare bakepapir…

Og hva lærer man da?
A) bakepapir er MYE seigere enn matpapir
B) retropunchen min syns ikke det er no stas med seigt bakepapir.
C) Retroblomster blir ikke det samme som Porrens flotte punch…

Men det ble faktisk noen få blomster av bakepapiret også, så jeg gjorde omtrent det samme, og slik ser det da ut…
Ja, det var mobilen som lå nærmest når jeg skulle ta bilde…Beklager.

Et annet tips er å søke etter «tim holtz paper roses» på youtube. Der er det MYE pent man kan lage selv 🙂

About ulltraaden


One response to “Roser av bakepapir!

Legg igjen en kommentar

