Kort og godt…

Ja, det er litt stille her for tida, for jeg holder på med en ny tunika.
Det er sånt som tar tiiiid. Virkelig lang tid.

Men for å ikke kjede vettet av meg med heklinga, så har jeg lagd en haug med kort. Her er ett bryllupskort 🙂 (ja, jeg vet…elendig bilde…)

Det jeg syns var så søtt var jo at jeg fant et nytestamente med 1.kor. i – så jeg fikk med kap.13, 13…

«men størst iblant disse er kjærligheden»
Å ta skikkelige bilder av alle kortene, det gidder jeg ikke. Jeg kommer muligens til å angre på det en gang, men det får nå være…

About ulltraaden


Legg igjen en kommentar

