Award

Jeg har fått en hyggelig award videresendt til meg fra Loppa på Gyldenkrons strikkede verker.

Liker du håndarbeid må du virkelig se alt det morsomme Loppa strikker 🙂
(Min favoritt for tida er edderkoppsokkene!-men marcus ønsker seg også Darth Vader-lue)

 

– Kopier awarden inn på din blogg for å vise at du har mottatt den

– Takk og link til den som har sendt den til deg

– Link til 7 andre bloggere og spre glede

– Fortell 7 ting om deg selv

♥♥♥♥♥

 

  1. Min favorittbrus er Mozell
  2. Vi skal på ferie til Nederland igjen i høst
  3. Jeg er ikke spesielt glad i kjøttpålegg 
  4. Jeg har alt for mye garn, i følge min mann (men ikke i følge meg 😉 ) <– stjålet fra Loppa 
  5. Jeg elsker å kravle rundt i blomsterbedet og stelle med blomstene, men å ha baby tar tid!
  6. Jeg har verdens beste naboer!
  7. Min drømmeferie går til Malta.

Disse 7 får awarden av meg 🙂

  1. Hespetreet
  2. Sols(tr)ikke
  3. Une Pune
  4. Heimlaga
  5. Ullpurka 
  6. Kristin
  7. Draumesidene
About ulltraaden


2 responses to “Award

  • Elin med Draumesidene

    Hei! Så fint at du likte bloggen min! Takk for gode ord! Skal kome innom deg igjen! Tusen takk for award! 🙂

    Ha ein vakker torsdag!
    Klem frå Elin med Draumesidene 🙂

  • Scrappiness

    Takk for at du var med i bloggkampanjen vår.
    Prima Can står å venter på deg i butikken:-) eller send oss adressen din:-)

Legg igjen en kommentar

