Takkekort og Bordkort

Det blir en del jobb når man skal lage de selv, så jeg gjorde de ganske enkle…

Jeg har gjort klar tredve bordkort til dåpen, og begynt å montere de, men er fremdeles i tvil om jeg skal ha på mer pynt…

Takk til Monika for flott mal til kakestykkene! 🙂

About ulltraaden


4 responses to “Takkekort og Bordkort

  • LeneJ

    Så nydelige!!!
    Men du? Du trenger absolutt ikke noe mer pynt på de kakene altså. De var jo bare helt perfekte slik de er nå!
    Du er så flink du søta 🙂

  • Marianne

    Hei
    Utrolig fine. Har du en mal på tåteflasker jeg kunne fått? Holder på med dåpsforbredelser.
    Hilsen Marianne

    • ulltraaden

      Litt sent svar her 🙂 Jeg har aldri hatt noen mal, fordi jeg brukte gavekortet vi fikk fra rema1000 når vi fikk baby. Beklager så mye! Vet at det finnes litt av hvert der ute hvis du googler!!

Legg igjen en kommentar

