Som dagene går…

…når man er i ammetåka!

Og attpåtil venne meg til å være tobarnsmor :S Seriøst- hvordan gjør dere det???  Jeg sliter med organisering av dagene med ETT barn, og nå skal jeg liksom ha en døgnvill baby på slep også? Dette kan bli spennende…
Men jeg er sikker på at når lillesøster får døgnrytme og vi blir bedre kjent, så kan det gå litt glattere 🙂

Jeg jobber også med dåpsinvitasjonene, så det er ikke mange dagene til det dukker opp mer nytt og spennende her!

Plutselig tilbake!

About ulltraaden


3 responses to “Som dagene går…

  • Renate Fosshaug

    Så utrolig vakkert lite et nurk dere har laget der. Håper du får ting på stell snart. Det ER overveldende å bli flerbarnsmamma altså. Har plenty erfaring der…
    Klemmer

  • LeneJ

    Nydelige Cornelia ❤
    Ting vil bli lettere etterhvert, bare de små døgnville finner ut at man skal sove på natten 😉
    Tenker selv tilbake til når jeg hadde døgnvill baby. Det er jo sååå lenge siden, og jeg er jo sååååå ovenpå! Så det tar ikke alng tid til du er der jeg er 🙂

  • HegeHB

    Helt herlig lita prinsesse::) Det med to barn går seg til etter hvert, husker selv jeg var meganervøs første gang jeg skulle ha de to største med i bilen på butikken mens nr 2 var nyfødt. Nå durer dagene av seg selv med 3 stk, men det hjelper at de to store er 6 og 9 nå:) Da er det god hjelp i dem:) Kos deg og god helg!

Legg igjen en kommentar

