Retro

Vel, det er nok helst fargene som ble retro på denne, og det er jo også forsåvidt tema for Scrappehuset sin utfordring denne gangen. Jeg syns igrunn ikke det var så kjempeartig å scrappe 8×8, men da har jeg nå prøvd det også. Og i mangel på retro ark og pynt, så kasta jeg meg over det jeg fant av søttitallsfarger, og lagde mine egne «blomster».  Fant noen søte silkebånd, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av dem, så de endte bare opp på kanten til slutt! 😉
Anyway- det ble et bidrag, om enn noe skakkjørt!

Her er Marcus og bjørnen i det blå huset – en av hans all time favoritter!

Så neste oppgave for meg må være å øve på å lage retro blomster og pynt! :O (Men det heter jo ikke utfordring for ingenting…)

About ulltraaden


3 responses to “Retro

Legg igjen en kommentar

