Morsdag

Scrappekammeret har lagt ut sin første utfordring idag *jipppiiii* og jeg vil være med. Temaet er mor/mamma, i anledning den kommende morsdagen!
Jeg har aldri lagd melkekartong før, så det var…interessant… kan man si.
Det ble en morsdagsgave/-kort som er fylt med….åneida, den skal ikke åpnes før morsdagen! (ja, mamma følger bloggen min – hehe)

Her er ihvertfall mitt bidrag

About ulltraaden


8 responses to “Morsdag

  • Anette

    Kjempeflott melkekartong!! Herlige farger du har brukt, flotte blomster og ord 🙂 Jeg har også laget en slik kartong en gang, og vet at det er MYE arbeid!!

    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappekammeret!! Ønsker deg en kjempeflott helg!

    Klem fra Anette – kammerpike 🙂

  • Guro

    Stilig kartong 🙂 Ordentlig fint pyntet og flotte farger. Må innrømme jeg ble litt spent jeg og på hva mor skal få 😉
    Tusen takk for at du deltar på den første utfordringen her på Scrappekammeret.
    Ønsker deg en super helg!

    Klem fra Guro- også kammerpike 😉

  • Cathrine

    Noe så utrolig kreativt! Kjempe flott! Tusen takk for at du deltar på vår første utfordring!

    God helg! Klemmer fra Cathrine <3.

  • Agnete-Sagalind

    Ja, jeg henger meg på de andre! Dette var kreativt og flott!!
    Tusen takk for at du er med oss! 🙂

  • Kine Marie

    For en flott eske!!:) Lyst å prøve meg på en slik, de blir så stilige! Herlig 🙂

    Takk for at du deltar hos scrappekammeret!

    Klem:)

  • Linda

    Heia. Kjempe søt og fin melkekartong du har laget til mammaen din 🙂
    takk for at du er med på utfordringen vår på scrappekammeret! 🙂
    klemmmmm

  • Linda waal

    Wow, så stilig.
    Her er det jammen lagt ned mye arbeid nydelig dekorert.
    Takk for at du deltar på vår første utfordring.
    Linda W på vegne av scrappekammeret………..

  • 2010 in review « Ulltraaden's Blog

    […] The busiest day of the year was February 5th with 199 views. The most popular post that day was Morsdag. […]

Legg igjen en kommentar

