Skolegutt

Skolegutt

Jeg har fått brukt masse rester idag! (også…) Greit å tømme litt FØR man kjøper masse nytt da! Dessuten var jeg ute forrige uke for å finne mer alfabet i samme farge, ELLER serie, men ikke søren om det var noe å finne, så idag har jeg også måttet være kreativ med bokstavene 😉 SC-alfabetene er en sikker vinner hos meg 🙂
Akkurat i februar er det vel ingen som begynner på skolen, men da får det heller ligge og vente litt da, til noen får bruk for det!

Jeg har laget det litt bak-fram, så åpningen er «bak» med borrelås. Idèen med dongerilomme inni kortet lånte jeg fra Asil’s bidrag til forrige ukes skissedilla på Skissedilla!

About ulltraaden


Legg igjen en kommentar

