En SKATT! *jubler*

Er på «ferie» hos mamma og roter rundt omkring i skuffer og skap. Og idag fant jeg den gamle knappeboksen til bestemor! Den var skattekista mi når jeg var lita, og jeg ser allerede at det er mye oppi der jeg kan bruke! *skikkelig fornøyd*

OG det er fremdeles plass til «mine» knapper oppi der også! jippiiiiiii!

Men kan noen si meg om det har vært en kakeboks en gang?? Det står igrunn ikke noe på den om hva som opprinnelig har vært inni den?

About ulltraaden


4 responses to “En SKATT! *jubler*

Legg igjen en kommentar

