Utfordring – hjemmelagde blomster

JAAAAA, jeg fant jo en utfordring å melde på blomstene mine i!
That’s just so cute har akkurat lagt ut en utfordring på å lage hjemmelagde blomster til bruk i scrapping. Ikke det at jeg har så innmari variert utvalg i blomster, men de kan ihvertfall brukes og tilpasses på mange måter!
Her er mine fire variasjoner på blomstene;

Og her ligger selvfølgelig oppskriften på småblomstene

About ulltraaden


3 responses to “Utfordring – hjemmelagde blomster

  • Francielle

    Hei! Så utrolig flink du er! Her var det masse fint og inspirerende i blogen din! Og disse blomstene var rett og slett lekre altså! Skulle ønske jeg hadde tålmodigheten til å sitte og hekle, men ei! Kan tenke meg blomstene dine er prikken over ien på dine prosjekter!
    Takk for flotte bidrag! Ha en fin uke!

  • Isabell

    Så utrolig flotte hekla blomster du har laget, ble veldig pent på store binders.

    Takk for dine bidrag=)

  • Asil

    Så flotte heklede blomster! Og med ulik pynt i midten får du et utall varianter – stilig!!

    Tusen takk for at du deltar!! 🙂

Legg igjen en kommentar

