Happy B-day

Scrapping the music har bursda’! Og den må man jo være med på!
Jeg er ikke så innmari god på kort, og ikke på kaker, men jeg slenger meg på utfordringen med et nyprøvd prosjekt- igjen (*dåne*) som er serviettholder og bordkort i ett!
Fargene går selvfølgelig igjen fra STM sin blogg, og her skal jo STM også sitte!

(Men hvor er kaka???)

Leste for en stund siden en artikkel om gjenbruk og restebruk, så jeg har brukt rester på denne også!

*Rosa kartong fra panduro
*Blått restepapir fra kassa mi…
*Restetjukkaser -antageligvis opprinnelig fra binders…
*Heklablomst fra restegarnet mitt ❤ og en søt liten knæsjrosa knapp fra knappeskrinet!
*Noter og bursdagskaker fra Fiskars Teeny Tiny stanser

Idèen stjal jeg fra KaiserCraft sine inspirasjonssider

About ulltraaden


2 responses to “Happy B-day

  • Turid

    Hei!
    Så morro å titte innom en blogg med strikking og hekling 🙂
    Jeg overlater slikt arbeid til mamma’n min, så prøver jeg å scrappe….
    Kanskje jeg kan vise bloggen din til henne 🙂
    Takk for titten!

    Hilsen Turid 😉

  • Gro aka Emrille

    Så morsom! Herlig løsning på oppgaven:)
    Og jo da – vi har hatt kake for å feire STM. Jeg får legge ut bilde av den seinere, må bare lade kameraet først:)

    Takk for at du deltar:)

Legg igjen en kommentar

