Blått og flott!

Ihvertfall blått. Og det er tema for Scrapping the musics januarbonus. Jeg slenger meg med, med dette bokmerket, som er laget av rester! Restepapir, resteperler og …restegarn? Min jomfruseilas i utfordringsverden, så jeg føler meg både blond og fremmed foreløpig. En gang må være den første?

Blått restepapir fra kassa mi, litt håndlaget papir fra nille.
Bblomsten har jeg heklet selv.
Blå og hvite perler fra Prima.
Perleblomster fra MakingMemories
Klistremerker fra Heart&Home
Silkebånd fra Panduro, og en knapp fra knappeskrinet mitt

About ulltraaden


3 responses to “Blått og flott!

  • Ellen Karin

    Velkommen til utfordringsverden og STM. Håper du vil trives hos oss, og delta på flere utfordringer etter hvert.

    Her har du i allefall laget et kjempeflott bokmerke, og så morsomt med et merke som festes rundt hjørnet på boksiden. Det var kreativt må jeg si. Flott å få brukt opp litt rester også, for de har lett for å hope seg opp.

    Takk for et flott bidrag, og for at du vil være med oss å «leke»

    Ønsker deg en god dag.

  • Wenche

    Så flott at du kaster deg inn i verden av utfordringer! Jeg er misunnelig på de som kan lage slike nusselige blomster (for du har sikkert lagd dem selv). Flott bokmerke, og så lurt å lage av restepapir

  • Bokmerker med ny vri « Ulltraaden's Blog

    […] Jump to Comments Bokmerker av ulike slag er morsomt å lage. Tidligere har jeg lagt ut et scrappet hjørnebokmerke men nå er det tilbake på heklinga… Her er et utvalg: De er heklet, sydd på kjempebinders […]

Legg igjen en kommentar

