Blomster små…

Blomst, 5 cm.

 Blomsterdilla? Jepp.

Fant noe gammelt bomullsgarn jeg en gang kjøpte til sommerluer.  Men nå ser det ut til at jeg må kjøpe nytt til luer, for blomster er jo så søte. Jeg prata med Ullpurka (mitt store idol) om å prøve å scrappe med sånne blomster også, så det blir jo et…interessant prosjekt. Så nå sitter jeg her med altfor mye blomster og altfor mye tråder å feste. Heklinga er morsom, men monteringa er jo som kjent ikke min sterke side. Den drøyer vi i det lengste, det er jo så kjedelig! Her er noen smakebiter ihvertfall.

About ulltraaden


3 responses to “Blomster små…

Legg igjen en kommentar

